Sociální kurátor, Odbor sociální péče (Inzerát č. 195/2024) - prodloužen termín pro podání přihlášek

Sociální kurátor, Odbor sociální péče (Inzerát č. 195/2024) - prodloužen termín pro podání přihlášek

Obsah

Informace k inzerátu č. 195/2024

Termín pro podání přihlášek prodloužen do 06. 01. 2025

Magistrát města Brna přijme na funkční místo úředníka/úřednice

 (inzerát č. 195/2024)

sociální kurátor

Místo výkonu práce  -  Magistrát města Brna, Odbor sociální péče, Oddělení sociální kurátoři, referát sociální kurátoři II.

 

Charakteristika pozice:

Provádí depistážní činnost zaměřenou na cílené vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením, z důvodu předchozí ústavní nebo ochranné výchovy nebo výkonu trestu, osob, jejichž práva a zájmy jsou ohroženy trestnou činností jiné osoby, nebo osob, jejichž způsob života může vést
ke konfliktu se společností, včetně poskytování odborného sociálního poradenství a zprostředkování sociálních služeb a předcházení výskytu negativních sociálních jevů u těchto osob. Vykonává kontinuální sociální práci s osobami v trestním řízení, dále během a po výkonu trestu odnětí svobody. Koordinuje poskytování sociálních služeb. Navrhuje a uplatňuje metody a aktivity sociální práce za účelem socializace a resocializace klientů. Zprostředkovává azylové bydlení v noclehárnách, ubytovnách a azylových domech zřizovaných městem. Zajišťuje krizovou pomoc. Zpracovává podklady k rozborům a statistickým přehledům a vede příslušnou administrativu.

Pracovní poměr je na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou). 

Bližší informace Vám podá: Mgr. Gabriela Chlubná – tel.: 544 502 602 

Termín nástupu: ihned po ukončení VŘ

Nabízíme:

  • 11. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
  • příspěvek na dovolenou až 22 000 Kč
  • příspěvek na roční šalinkartu 3 000 Kč,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 4 dny indispozičního volna (sick days),
  • podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
  • obědy v naší jídelně,
  • možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
  • zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
  • zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
  • jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
  • a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, příspěvek na oblečení. 

Požadujeme:

  • vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:

          -    zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,

          -    zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,

          -    zákon č. 110/2006, Sb. o životním a existenčním minimu, ve znění pozdějších

  • schopnost jednat s lidmi,
  • znalost práce na PC (MS Office, Internet).

Dále výhodou:

  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti v sociálních službách (povinnost   složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru), 
  • praxe v sociálních službách,
  • znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo ruština/ukrajinština). 

Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka. 

K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

  • profesní životopis,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. 

Písemnou přihlášku s příslušnými doklady předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem inzerátu do 06. 01. 2025 (včetně) na adresu

            Magistrát města Brna

             Personální oddělení

             Dominikánské nám. 1

             601 67 Brno

nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.

Další informace a tiskopisy jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Oznámení vyvěšeno dne: 15. 10. 2024

Oznámení prodlouženo dne. 13. 12. 2024