Odborný referent kontroly, Odbor sociální péče (Inzerát č. 033/2025) prodloužen termín pro podání přihlášek

Odborný referent kontroly, Odbor sociální péče (Inzerát č. 033/2025) prodloužen termín pro podání přihlášek

Obsah

Informace k inzerátu č. 033/2025

Termín pro podání přihlášek prodloužen do 04. 04. 2025

Magistrát města Brna přijme na funkční místo úředníka/úřednice

 (inzerát č. 033/2025)

odborný referent kontroly

Odbor sociální péče, Oddělení ekonomiky a kontroly 

Místo výkonu práce - Magistrát města Brna

Charakteristika pozice:

Provádí veřejnosprávní kontrolu a následné kontroly u příspěvkových organizací v působnosti odboru a u subjektů žádajících finanční prostředky z rozpočtu města. Zpracovává podklady pro vydávání interních normativních aktů v oblasti kontroly. Poskytuje metodickou a konzultační činnost organizacím v oblasti finančních kontrol a k problematice vnitřního kontrolního systému. Odpovídá za správnost elektronického obrazu textového obsahu smlouvy nebo jiného dokumentu, zasílaného ke zveřejnění do registru smluv, včetně správnosti a úplnosti příslušných metadat a případné anonymizace údajů.

Pracovní poměr je na dobu určitou do 26. 8. 2027. 

Bližší informace Vám podá: Ing. Lukáš Nehyba, tel. č. 542 173 723, nehyba.lukas@brno.cz. 

Termín nástupu: ihned po ukončení VŘ.

Nabízíme:

  • 9. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost vykonávat práci z domovu (home office) – 3 dny v měsíci,
  • karta Benefit Plus,
  • příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 4 dny indispozičního volna (sick days),
  • podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
  • obědy v naší jídelně,
  • možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
  • zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
  • zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
  • jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
  • a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na oblečení. 

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti, zejména.:
  • zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcího předpisu,
  • zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
  • profesionalita, komunikační schopnosti,
  • schopnost týmové spolupráce, kreativita, flexibilita, odolnost vůči stresu,
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, efektivita, vysoké pracovní nasazení,
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Teams).

Dále výhodou:

  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost sloužit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru),
  • znalost sociální problematiky (tj. zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcího předpisu),
  • znalost některého světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština). 

Vyplněnou přihlášku s profesním životopisem zašlete na e-mail: po@brno.cz  nebo předejte na adresu:

             Magistrát města Brna

             Personální oddělení

             Dominikánské nám. 1

             601 67 Brno

případně v uzavřené obálce předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3. nejpozději do 04. 04. 2025 (včetně). 

Další informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu nebo na Personálním oddělení MMB.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Oznámení vyvěšeno dne: 11. 03. 2025

Oznámení prodlouženo dne: 21. 03. 2025