Obsah
Informace k inzerátu č. 033/2025
Termín pro podání přihlášek prodloužen do 04. 04. 2025
Magistrát města Brna přijme na funkční místo úředníka/úřednice
(inzerát č. 033/2025)
odborný referent kontroly
Odbor sociální péče, Oddělení ekonomiky a kontroly
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Provádí veřejnosprávní kontrolu a následné kontroly u příspěvkových organizací v působnosti odboru a u subjektů žádajících finanční prostředky z rozpočtu města. Zpracovává podklady pro vydávání interních normativních aktů v oblasti kontroly. Poskytuje metodickou a konzultační činnost organizacím v oblasti finančních kontrol a k problematice vnitřního kontrolního systému. Odpovídá za správnost elektronického obrazu textového obsahu smlouvy nebo jiného dokumentu, zasílaného ke zveřejnění do registru smluv, včetně správnosti a úplnosti příslušných metadat a případné anonymizace údajů.
Pracovní poměr je na dobu určitou do 26. 8. 2027.
Bližší informace Vám podá: Ing. Lukáš Nehyba, tel. č. 542 173 723, nehyba.lukas@brno.cz.
Termín nástupu: ihned po ukončení VŘ.
Nabízíme:
- 9. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domovu (home office) – 3 dny v měsíci,
- karta Benefit Plus,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na oblečení.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti, zejména.:
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcího předpisu,
- zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
- profesionalita, komunikační schopnosti,
- schopnost týmové spolupráce, kreativita, flexibilita, odolnost vůči stresu,
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, efektivita, vysoké pracovní nasazení,
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Teams).
Dále výhodou:
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost sloužit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru),
- znalost sociální problematiky (tj. zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcího předpisu),
- znalost některého světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština).
Vyplněnou přihlášku s profesním životopisem zašlete na e-mail: po@brno.cz nebo předejte na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
případně v uzavřené obálce předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3. nejpozději do 04. 04. 2025 (včetně).
Další informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Oznámení vyvěšeno dne: 11. 03. 2025
Oznámení prodlouženo dne: 21. 03. 2025