Obsah
Informace k inzerátu č. 217/2024
Termín pro podání přihlášek prodloužen do 08 01. 2025
Magistrát města Brna přijme na funkční místo zaměstnance/zaměstnankyně
(inzerát č. 217/2024)
odborný referent inovací v oblasti sociální péče
Odbor sociální péče, Oddělení koncepce a plánování služeb
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Sleduje aktuální trendy a inovace v sociální oblasti v ČR i zahraničí. Úzce spolupracuje s poradnou Socio Info Point. Zaměřuje se na výběr a prezentaci asistivních a komunikačních technologií, které usnadní každodenní život např. seniorům a lidem se zdravotním postižením a zvýší efektivitu práce pracovníků v sociálních službách. Spolupracuje s poskytovateli sociálních služeb a dalšími subjekty na přenosu novinek v oblasti inovací do praxe. Vytváří a aktualizuje katalogy sociálních služeb, zpracovává informační materiály o sociální péči a službách, spravuje a aktualizuje webový portál o sociální péči na území města. Podílí se na implementaci materiálně technických standardů pro pobytová zařízení. Zpracovává studie jednotlivých projektů, úkolů a akcí.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Bližší informace Vám podá: Mgr. Bc. Monika Škorpíková, DiS. tel.: 542 173 758
Termín nástupu: leden 2025
Nabízíme:
- 10. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
- příspěvek na dovolenou až 22 000,-Kč,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:
- zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- schopnost jednat s lidmi, profesionalita, kreativita a flexibilita,
- samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu,
- schopnost týmové spolupráce,
- znalost práce na PC (Microsoft Office, Teams).
Dále výhodou:
- znalost sociální problematiky a zdravotního pomezí (vč. kompenzačních pomůcek či asistivních technologií),
- znalost v oblasti informačních studií či techniky a bioinformatiky,
- znalost práce s wordpressem,
- znalost projektového řízení,
- znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština).
Písemnou přihlášku s profesním životopisem vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem inzerátu do 08. 01. 2025 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Oznámení vyvěšeno dne: 29. 11. 2024
Oznámení vyvěšeno dne: 16. 12. 2024