Popis
Vydávání výpisů z informačních systémů veřejné správy, vystavení veřejných listin, konverze dokumentů, agendy spojené se základními registry a datovými schránkami jsou poskytovány kontaktním místem veřejné správy na základě ústní žádosti žadatele.
Co je nutné doložit
Při osobní návštěvě kontaktního místa veřejné správy žadatel předloží platný doklad totožnosti. V případě možnosti zastoupení žadatele jinou osobou lze jednat na základě úředně ověřené plné moci.
Lze vyřídit elektronicky
Ne
Způsob vyřízení
Žádost o výpis nebo konverzi dokumentů je možné osobně učinit na kterémkoli kontaktním místě veřejné správy v ČR, bez ohledu na místo trvalého pobytu.
Na Magistrátu města Brna je kontaktní místo veřejné správy na Informačním středisku, Malinovského náměstí 3. Agendy Czech POINT jsou k dispozici v úředních hodinách:
pondělí 8.00–17.00
úterý 8.00–12.00 a 12.30–14.00
středa 8.00–17.00
čtvrtek 8.00–12.00 a 12.30–14.00
pátek 8.00–13.00
Poplatky
Správní poplatek za vydání ověřeného výstupu z informačních systémů veřejné správy, vystavení veřejné listiny nebo provedení konverze dokumentů je splatný před provedením úkonu:
- první strana výstupu: 100 Kč,
- každá další strana: 50 Kč,
- konverze dokumentů – 1 strana: 30 Kč,
- zprostředkování identifikace: 200 Kč.
Správní poplatky se hradí v hotovosti nebo platební kartou na pokladně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. 3.
Legislativa
- § 9 až § 13 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, v platném znění,
- § 22 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, v platném znění,
- § 8a a § 9d zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů.