Na této stránce bychom rádi informovali naše klienty a návštěvníky našich stránek o výsledcích jednotlivých anket spokojenosti klientů, které připravujeme. Naší snahou je být úřadem přátelským a vstřícným, aby se zde naši klienti cítili příjemně při vyřizování svých záležitostí a aby zejména vyřídili vše co nejlépe, a pokud to lze, i co nejjednodušším způsobem. Proto připravujeme ankety spokojenosti klientů, neboť nás Váš názor zajímá a vždy je co vylepšovat – poslední anketa proběhla v r. 2015. Dále jsme byli zapojeni do klientského hodnocení v projektu DOBRÝ ÚŘAD (září 2021–září 2022).
Poslední anketa spokojenosti klientů na našem úřadě proběhla od 1. 10. 2024 do 31. 12. 2024 a její vyhodnocení naleznete na této stránce.
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2007 (PDF, 672 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2010 (PDF, 272 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2011 (PDF, 392 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2012 (PDF, 302 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2013 (PDF, 445 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2014 (PDF, 467 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2015 (PDF, 703 kB)
-
Vyhodnocení ankety spokojenosti klientů r. 2024 (PDF, 2 MB)
Od září 2021 do září 2022 probíhal na Magistrátě města Brna monitoring vnějšího hodnocení spokojenosti občanů a klientů v projektu DOBRÝ ÚŘAD. Klienti, kteří navštívili Živnostenský úřad města Brna (obdobně i Odbor správních činností – občanské průkazy a cestovní doklady a Odbor dopravněsprávních činností – řidičské průkazy a evidence motorových vozidel) si u vyřizujícího referenta vzali kartičku, na kterou napsali svoji e-mailovou adresu a datum návštěvy a vyplněný lístek vhodili do označené schránky. Po obdržení krátkého elektronického dotazníku spokojenosti ve svém e-mailu mohli do něho napsat své zkušenosti z jednání na našem úřadě.