Ekonom-analytik, Odbor kultury (VŘ č. 207/2024)

Ekonom-analytik, Odbor kultury (VŘ č. 207/2024)

Obsah

Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrového řízení č. 207/2024

na funkční místo úředníka/úřednice

 

ekonom-analytik

Oddělení veřejnosprávní kontroly, Odbor kultury MMB

 

Místo výkonu práce - Magistrát města Brna

 

Charakteristika pozice:

Provádí kontrolní činnost odboru dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole a jeho prováděcích předpisů, dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) a v souladu s požadavky interních předpisů města v této oblasti. Kontrolní činnost je realizována týmově u příspěvkových organizací v působnosti odboru (aktuálně příspěvkové organizace Národní divadlo Brno, Městské divadlo Brno, Divadlo Radost, Centrum experimentálního divadla, Filharmonie Brno, Knihovna Jiřího Mahena v Brně, TIC BRNO, Dům umění města Brna, Muzeum města Brna) a dále u příjemců dotací v oblasti kultury.

 

Bližší informace o druhu práce Vám podá:   

Ing. Lenka Gregrová, vedoucí Oddělení veřejnosprávní kontroly Odboru kultury, tel. č. 542 172 066, gregrova.lenka@brno.cz,

Mgr. Kateřina Vorlíčková, vedoucí Odboru kultury, tel. č. 542 172 077, vorlickova.katerina@brno.cz.

 

Termín nástupu: nejdříve od 1. 1. 2025.

 

Nabízíme:

·        9. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,

·        pružnou pracovní dobu,

·        možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,

·        příspěvek na dovolenou až 22 000,-Kč,

·        příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,

·        5 týdnů dovolené,

·        4 dny indispozičního volna (sick days),

·        podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),

·        obědy v naší jídelně,

·        možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,

·        zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,

·        zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,

·        jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,

·        a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.

 

Požadujeme:

·      vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,

·      orientace v právních předpisech souvisejících s kontrolní činností, zejména:

-      zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví,

-      zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,

-      zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád),

-      zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů + zejm. vyhl. č.  412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě,

-      zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,

·      znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint,

·      psychická odolnost, samostatnost, pečlivost, velmi dobrý písemný projev.

 

Dále výhodou:

·      vzdělání ekonomického směru,

·      zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od začátku pracovního poměru),

·      ekonomická či kontrolní praxe,

·      praxe s účetnictvím v neziskových organizacích.

 

Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

·          státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,

·          věk minimálně 18 let,

·          způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,

·          ovládání jednacího jazyka.

 

Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

 

K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):

·          profesní životopis,

·          motivační dopis,

·          výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),

·          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není přihláška úplná
a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo) předejte
či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 26. 11. 2024 (včetně) na adresu:

            Magistrát města Brna

            Personální oddělení

            Dominikánské nám. 1

            601 67 Brno

nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.

Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Oznámení vyvěšeno dne: 5. 11. 2024