Obsah
Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrového řízení č. 207/2024
na funkční místo úředníka/úřednice
ekonom-analytik
Oddělení veřejnosprávní kontroly, Odbor kultury MMB
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Provádí kontrolní činnost odboru dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole a jeho prováděcích předpisů, dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) a v souladu s požadavky interních předpisů města v této oblasti. Kontrolní činnost je realizována týmově u příspěvkových organizací v působnosti odboru (aktuálně příspěvkové organizace Národní divadlo Brno, Městské divadlo Brno, Divadlo Radost, Centrum experimentálního divadla, Filharmonie Brno, Knihovna Jiřího Mahena v Brně, TIC BRNO, Dům umění města Brna, Muzeum města Brna) a dále u příjemců dotací v oblasti kultury.
Bližší informace o druhu práce Vám podá:
Ing. Lenka Gregrová, vedoucí Oddělení veřejnosprávní kontroly Odboru kultury, tel. č. 542 172 066, gregrova.lenka@brno.cz,
Mgr. Kateřina Vorlíčková, vedoucí Odboru kultury, tel. č. 542 172 077, vorlickova.katerina@brno.cz.
Termín nástupu: nejdříve od 1. 1. 2025.
Nabízíme:
· 9. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
· pružnou pracovní dobu,
· možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
· příspěvek na dovolenou až 22 000,-Kč,
· příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
· 5 týdnů dovolené,
· 4 dny indispozičního volna (sick days),
· podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
· obědy v naší jídelně,
· možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
· zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
· zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
· jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
· a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.
Požadujeme:
· vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
· orientace v právních předpisech souvisejících s kontrolní činností, zejména:
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví,
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
- zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád),
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů + zejm. vyhl. č. 412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
· znalost práce na PC – Word, Excel, PowerPoint,
· psychická odolnost, samostatnost, pečlivost, velmi dobrý písemný projev.
Dále výhodou:
· vzdělání ekonomického směru,
· zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od začátku pracovního poměru),
· ekonomická či kontrolní praxe,
· praxe s účetnictvím v neziskových organizacích.
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
· státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
· věk minimálně 18 let,
· způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
· ovládání jednacího jazyka.
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
· profesní životopis,
· motivační dopis,
· výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),
· ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není přihláška úplná
a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo) předejte
či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 26. 11. 2024 (včetně) na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.
Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Oznámení vyvěšeno dne: 5. 11. 2024